Skitdag, men jag löste det!

// Mitt ätstörda liv //

Hmpf, dagen började dåligt;  maten gick inte som den skulle  =  ååångest!!! Blickade dock framåt
och tänkte att efter mitt obligatoriska tisdags-dubbelpass (Bodycombat + CXWORX) så kommer
jag definitivt att må bättre, det är fan bästa sättet att rensa skallen! ....meeen vad händer??? Min
goa instruktör är SJUK. Ångest ångest ångest ångest ångest all over the fucking place!!!!!!!!! o.O
Men varför i helvete ska en "ändring i veckoschemat" sabba min dag mer? Ain't gonna happen!!!
Not any more.. Tog en powerwalk + jogging och lite backträning med skön ( å lagom förbannad )
musik i lurarna, och sen lite styrka hemma. Vad hände med ångesten..? Jo, den fanns kvar, MEN
definitivt mer hanterbar. Det som känns så BÄST är att JAG löste ångestattacken. Ego-boost! :D
Nej lilla skitdator, nu ska jag bädda ner mig bredvid min älskling. Han ligger å spelar mobilspel,
det kan jag ju bara inte låta honom fortsätta med, haha! ;) Nattinatt, hattifnatt! <3

Vill du synas i TV? Över 1000 jobb på Statist.se!

Kommentarer

  • zara säger:

    gillar din jätte mycket :) har bara en fråga , hur fick du ditt jobb?


    om du vill kanske du kan kika in på min blogg:))

    2014-06-28 | 19:43:32
    Bloggadress: http://nattstad.se/zaraa

Kommentera inlägget här: