Toppendagar på landet

// Vardagsbloggande //

Heeeey! Hur varmt får det lov att vara egentligen!? Fy faen vad jobbiga de senaste dagarna
har varit med runt 30 grader utomhus! Ska dock inte klaga, för trots värmen har jag haft en
underbar dag här ute på landet (gårdagen här var också jättemys)! Morgonkaffe på altanen,
förmiddagsmys med hästarna, lunch i stugan innan bad och båt-tur, middag med egenodlad
färskpotatis å fika med 2 fastrar + 2 kusiner... Har precis varit å haft kvälls-mega-mys med
pållarna, och de fick en andra rykt för dagen. Mina gosegrisarrr! <3 Nu ska jag och pappsen
äta kräftor. Mmm! Det är bara jag å pappa som är här, så jäkla lugnt å skönt...! Behövde jag.
Massa mobilbilder från toppendagarna kommer upp på bloggen inom kort. Rock on.

  -  UPDATE!  HÄR ÄR ALLA HÄRLIGA PICS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: