Fet smäll på käften

// Mitt ätstörda liv //

Där kom den, den feta smällen på käften. "Värsta" hetsätningen på ett bra tag, dock inte
så extrem som back in the days, men tillräcklig för att jag ska ha ångest för halva jordens
befolkning och känna att jag är totalt värdelös på alla plan. Skön start på dagen... NOT.
Fan fan fan fan fan..... Som vanligt försöker jag komma på varför det blev som det blev.
Gissar på stress. Det är mycket i huvudet just nu. Har en jävla massa saker att kirra idag.
Imorgon bär det av till Uddevalla för plastsyrrans student, på fredag och lördag jobbar
jag 6.40-19 på Ullevi inför Håkan Hellström, och går givetvis på konserten direkt efter
jobbet på lördag. Fredag kväll ska jag flytta in i en lägenhet i stan också, hur det nu ska
gå till. Tror att det kan vara tids-kaoset som satte igång ätstörningsmaskineriet imorse...
Fan. Ska försöka göra resten av dagen till nåt bra. Ser mörkt ut nu, men ja. Ska försöka.


Alltid fraktfritt, snabb leverans och grymma priser - Playman.se

Kommentarer

  • jennifer säger:

    älskade du! du är grym en då, ett misstag behöver inte fler. tro på dig för de gör jag du är grym. massa kärlek från jempan ♡

    Svar: Goaste du! Vi måste ses snart! ♡
    HELLBIRD.se

    2014-06-04 | 12:46:44
  • skelögde piraten säger:

    En gång är ingen gång! Du är så jäkla grym i övrigt så de är heeelt oviktigt. Kämpa kämpa, varje dag! Saknar dig ❤❤

    Svar: Går fan inte bra för mig just nu... Hur har det gått för dig efter flytten??? MISS YOU TOO DARLIN'! ❤
    HELLBIRD.se

    2014-06-04 | 16:46:54
    Bloggadress: http://jeelik.blogg.se

Kommentera inlägget här: