Lyckorus a la combat

// Mitt ätstörda liv, Träning //

Weeeiiii! Har fått tillåtelse att träna Bodycombat en gång i veckan, samt "fria promenader".
Kom nyss hem från första träningen på tre veckor, fy faaaeen vad underbart! Sicken lycka!
När jag är på gymmet och kör mitt absoluta favoritpass blir jag mer motiverad än någonsin
att bli frisk. Jag vill kunna njuta av träningen  -  och ge kroppen vad den behöver för att bli
stark och påverkas positivt av ett aktivt liv. Jag VET att det går! Hjärnspökena, och en del
ångest, lär alltid finnas kvar (tyvärr), men att hantera skiten på ett bra sätt, och kunna leva
ett "friskt liv" går. Fake it 'til you make it! ;)

Är förövrigt hemma just nu. Avdelning 336 har planeringsdag imorgon och är stängt. Sjukt
dumt egentligen, det är ju inte direkt så att ätstörningen tar en liten skön "paus" bara för att
behandlingen gör det, menmen.... JAG är iallafall glad över den extra permissionen! :) Åker
tillbaka till frukosten på torsdag. Två nätter hemma. Hoppas att det går bra. Det KOMMER
att gå bra. So long! ^^

.....bjuder på en gaaalet säxy bild på Angelica och mig  -  personalen hatar oss redan! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: