Helgens utmaningar

// Mitt ätstörda liv, Vardagsbloggande //

Jahapp, då har jag varit på rehab 4 av 12 veckor... Hur snabbt går tiden egentligen!? NOT ok.
Har gjort en hel del framsteg, så nu i helgen (är hemma fre-sön) ska jag utmana mig lite extra;
 * igår var jag och firade en av mina bästaste vänner som fyllde 25 bast i veckan. Utmaningen
bestod av social träning, alkoholhantering å flexibilitet i dagliga rutiner. Gick finnemang! ;D
 * idag ska jag kolla på Melodifestivalen, deltävling 2, med min familj och äta lösgodis. Känns
sådär, men som sagt, skam den som ger dig! ;)

 
En "sak" som tagit upp mycket av min tid i veckan är min älskade lilla pissetass. När jag var
hemma i tisdags upptäckte jag en stor böld på svansroten. Snutte har antagligen blivit biten,
så det bar av till veterinären och nu har han dräneringsrör i svansen och tratt runt huvudet.
Stackarn.. :/ Ska till veterinären idag igen och förhoppningsvis ta ut slangarna, men tratten
får han behålla 1-2 dagar till så såret läker ordentligt. Min lilla gosegris! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: