Dare to change

// Quotes //

Kommentarer

  • Jacob säger:

    So true, det är man ju faktiskt inte, ska nog flytta ut på landet/i skogen ändå och bo ensam så jag slipper samhället heeeheeeee.... min kusin höll på med nåt liknande, kanske skulle kunna följa med henne om hon inte har gett upp (: hoppas du mår bra!

    Svar: Jag tror att det kommer sluta så för mig förr eller senare. Men det är fan positivt isåfall. Läget är någorlunda under kontroll, finally, men finns ju ingen mirakelmedicin as you know! :/
    HELLBIRD.se

    2014-02-06 | 16:37:46
  • Jacob säger:

    Följ med då! ;) ska ge *min* mirakelmedicin ett sista försök och händer det inget så letar jag upp något snarast möjligt, antingen med min kusin eller hittar något annat litet självförsörjande samhälle eller så, för här kan jag inte stanna, mår bara dåligt av det ändå.

    Svar: Ta hand om dig.
    HELLBIRD.se

    2014-02-08 | 12:09:42
  • Jacob säger:

    En nyfunnen vän berättade att hon kände någon längre norrut som har ungefär det jag söker och att han letar efter nya människor som kan hjälpa till, hon ska ta kontakt med honom, och går det vägen, och jag får hjälpa till och bo där, så flyttar jag snart! (: VISS MI LAKK

    2014-02-10 | 04:23:54

Kommentera inlägget här: