Let it go, bulimijävel

// Mitt ätstörda liv //

Första måltiden på min "fria" vecka gick lite sådär. Överätning, men det kanske inte var sååå
konstigt? Pressen att klara mig själv är rätt...överhängande. Försöker att INTE tänka att "nu
kommer resten av dagen gå åt helvete bara för det", vilket är typiskt bulimi-tjafs. Böh. Sitter
å lyssnar på Frozen Soundtrack (Idina Menzel - Let it go) och peppar mig själv lite. Snart ska
jag sätta mig och glo på The Bold and the Beautiful. Need some romantic dramaaa!!! Kanske
uppdaterar bloggen sen med hur dagen gått. Ha det fint alla goa! <3

it's time to see what I can do
to test the limits and break through
no right, no wrong, no rules for me
I'm free

let it go, let it go...

*sitter å skype'ar med Martinisfinis som befinner sig i Kyoto, Japan btw* <3 ...I miss her! :/

 
Marknadsföring på sociala medier. Prova nu! - FBLikes.se

Kommentarer

  • Babs säger:

    Stay strong mannen, jag tror på dig

    Svar: DU ÄR BÄST, DARLING! <3
    HELLBIRD.se

    2014-04-08 | 00:22:41

Kommentera inlägget här: