Löjligt envis

// About me, Tänkvärt //

På riktigt, jag är fan chockerad över att man kan vara så envis. Som jag. Jeeez... Snart åtta
år med ätstörningar och inte fan ger jag upp för det. Försöker tänka att allt dåligt för något
gott med sig. Alltså borde min framtid bli kalasbra....eller!? Trots att jag både psykiskt och
fysiskt mår rätt piss just nu så har jag ett 'lyckopirr' i magen. Jag vet egentligen inte varför,
men som jag skrev igår, jag känner på mig att något bra kommer att hända. Snart. Hade jag
inte varit så envis som jag faktiskt är så tror jag inte att jag hade levt nu. Envishet kan ses
som något dåligt, men det mesta blir ju vad man gör det till, så använd din jäklar anamma
på rätt sätt, så blir det ditt bästa vapen. Var lite egoistisk  -  på rätt sätt. Undvik människor
som sprider negativ energi/stjäl energi!! Vad är meningen med att umgås med folk som får
dig att må dåligt? Ge mig en jäävligt bra anledning om du kan! Didn't think so... De som ser
mig som bitch är antagligen de som har behandlat mig på ett liknande sätt. Tråkigt för dem.
Egoism och envishet behöver inte vara dåligt. Använd det till att göra ditt liv bättre!!! Med
rätt attityd å inställning kan man gå långt!! Jag har inte vunnit mitt krig än, men jag har inte
heller gett upp, och det är först när man ger upp som man förlorar. Jag hatar att förlora.


 

Kommentarer

  • jacob säger:

    kung <3 du och jag kommer ta oss ur det här, kung och drottning, kanske inte i samma land eller med varandra, men kung och drottning, du är än så länge den starkaste jag mött, du kommer klara allt <3 (: du är den som funnits längst för mig och hjälpt mig <3 så när jag står där som kungen av planeten så hoppas jag du iaf är min vän ;p en dag ska jag gå in i din hjärna och mörda alla monster om dom är kvar dagen då jag kan göra det ^^ annars blir det jag och inte du som har den andra i en liten bur på rummet..! ;p

    Svar: .....tror det var den finaste kommentaren jag någonsin fått.
    Tack! Du vet att du alltid kommer att vara min vän! <3
    HELLBIRD.se

    2013-12-19 | 13:53:45

Kommentera inlägget här: