Fy fan... FAN

// Mitt ätstörda liv //

Värsta hetsätningsattacken på jääävligt länge. Skjut mig.

Kommentarer

  • Pauline säger:

    Hej. Jag är påväg att ta ett stort beslut. Men är väldigt kluven.
    Behandling på Östra sjukhuset för min anorexia.
    Jag vet att du har tagit emot hjälp där.
    Kan inte du berätta lite om det är ett bra ställe eller inte?
    Jag har läst om folk som varit där och tydligen blivit illa behandlade så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, eftersom jag tänkte att de var proffesionella och därmed det bästa alternativet.
    Jag vill må bättre, men med vilken vård?
    Trodde att det skulle vara enkelt när jag väl bestämde mig för att få ett liv. Men det är som sagt viktigt att hamna rätt.

    Svar: Mailade dig (som du märkt)! Ska svara på fler frågor så snart jag kan! Lycka till med allt!
    Charlotte / hellbird.se

    2012-06-28 | 21:08:52
  • kortisen - våga vara enastående och unik! säger:

    måste säga att a,jag älskar den där "längden" men motton elr va man ska säga på din blogg, riktigt coool!! :DD<3

    Svar: Åh tack! Alltid trevligt med motiverande citat tycker jag! :)
    Charlotte / hellbird.se

    2012-07-24 | 14:57:35
    Bloggadress: http://kortisen.blogg.se

Kommentera inlägget här: