Workout Music (1)

// Musik- & filmtips, Träning //

Har fått en förfrågan om tips på bra träningsmusik, så här kommer en lista med låtar som
jag gillar att träna till.  En del av dem* är tagna från Bodycombat-passen jag går på...  Sen
är det ju lite olika vad man gillar att träna till, ibland lyssnar jag till exempel bara på rock
när jag tränar  -  beroende på humör...  För dem som gillar att träna till just rock med fart
och fläkt kan jag rekommendera Hardcore Superstar!!!  Menmen, här kommer låtar som
jag diggar att träna till för tillfället:

Hampenberg - Love in Siberia (Rocco vs. Bass-T remix)
Andrew Spencer and the Vamprockerz - Zombie
Dj Destiny - What's Up (Dougal & Gammers Hardcore Remix)*
Fizzy Deejay - Rolling In The Deep (Technoposse Remix)*
Heaven 7 vs Al Storm - You're The Feeling (Exclusive Hardcore Nation Mix)*
Kelly Clarkson - What doesn't kill you (Stronger)
David Guetta feat. Sia - Titanium
Ciara - Gimme Dat*
Kartsy Wolfbain - Let It Die*
LMFAO - Sexy and I know it
Till West & DJ Delicious - Same man

Några låtar som jag tränade till för ett tag sen, men nu tröttnat lite på:

Rihanna feat. Calvin Harris - We found love
Britney Spears - I wanna go
Nause - Made of
Freaks - The Creeps

.....och sen har vi ju x antal hits med E-type och Scooter.  -  Odödliga träningsfavoriter.