Kort summering

// Mitt ätstörda liv, Modelling, Uteliv å partaj, Vardagsbloggande //

Yo! Sjukt dålig uppdatering det senaste, ursäkta mig! Kan dra en kort summering av vad
som hänt senaste veckan. Glöggmyset i söndags: jag åt så jääävla mycket pepparkakor
och nötter, samt hinkade glögg, så ni kan inte fatta. Jag mådde fasen mer illa än när jag
lyckas dricka för mycket alkohol, heeelt galet. Sockerchock x 1000! MEN, det var annars
en väldigt trevlig kväll med fina människor! <3


Efter min fettodag så var ångesten iallafall hanterbar - tills min modellagentur ringde och
sa att jag skulle göra en testfotografering på onsdag (dvs igår). HEJ PANIK....!? Fick eld i
brallorna och tränade lite extra > mest för psykets skull. Fotograferingen gick riktigt bra,
thank God, trots att jag inte är helt i "modellform" än... Blööää. Var ju helt inställd på att
första testfotograferingen skulle ske EFTER nyår, så det blev liite mental breakdown där,
men det löste sig ju uppenbarligen! :)

Självklart kommer det upp bilder på bloggen när jag fått dem från fotografen - förutsatt
att JAG är nöjd med dem såklart, haha. Men efter vad jag kunde se på kameraskärmen
så blev det några riktigt schyssta bilder. Väntar spänt på resultatet... ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: