Haircut o.O

// About me //

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Oj! Vilken skillnad! Hur kändes det att klippa av så mycket?
    För nåra år sen klippte mikn kille av sig sitt midjelånga hår, jag sålde det till ett perukmakeri i göteborg och fick typ 600 spänn för det. kanske du kunde gjort med ditt med :)

    2012-12-16 | 16:47:07
  • Linnéa säger:

    fattar inte riktigt varför mina uppgifter försvann.. men det va jag som skrev det över ^^

    Svar: Känns helt galet konstigt verkligen. Känns nästan 'fjantigt' att kamma/borsta det nu, haha. Men väldigt skönt när jag tränar - ingen lång fläta som slår mig i ansiktet! :P Jag sålde mitt till perukmakeriet! Men eftersom det var så ojämnt nedtill så fick jag inte så mycket för det, men jag ville bara bli av med det, så det var bättre än ingenting! :)
    Charlotte / hellbird.se

    2012-12-16 | 16:47:55
    Bloggadress: http://thefatcheerleader.com
  • Malin säger:

    vilken skillnaaaad! :O men det vart jätte fint!

    Svar: Ja, det känns sååå konstigt! Tack! :D
    Charlotte / hellbird.se

    2012-12-18 | 12:05:29
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: