Tjejmiddag och myskväll

// Uteliv å partaj //

Hallå alla monsterdiggare!!! Igår var jag på tjejmiddag hos Lurresnurre. Vi var väl runt
18 brudar i ganska olika åldrar. Jag var äldst * woop woop * .....  Åldersnoja!? Nä, men
det var en sjukt trevlig kväll faktiskt. Superkul att träffa flera gamla danspolare!! Det
var ett bra tag sen jag såg de flesta av dem faktiskt...

Sen var det utgång innan midnatt som gällde... Jag drog med de som skulle festa vidare
in till stan, men bara för att träffa Jacob. Mötte käraste John i Vasastan och fick snacka
lite med honom också  -  mys!!! Sen fick jag tag på Svampbob  (Jacob)  och vi drog hem
till mig igen. Båda var megatrötta så vi la oss typ direkt, haha.

Haft jättemysigt idag också, men nu i eftermiddags började jag få ont i magen (blir helt
paranoid att det ska ha nåt med bukspottkörteln att göra - hade ju precis problem med
den). Bläää.... Jacob gick nyss hem, skulle egentligen följt med, men med tanke på min
stackars mage så är det nog smartast att stanna hemma och ta det lugnt.

Blir myskväll hemma med min bästaste storebror istället... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: