Gaaah träningsbehov

// Träning //

* Suck*, behöver tränaaa!!! Hostar dock fortfarande som en galning i perioder så jag får
väl börja köra på med lite lagom styrketräning hemma istället för på gymmet... Kan vara
ganska skönt iofs. Bra då att jag snart har ett komplett hemmagym, haha. Träningscykel,
hantlar, skivstång med vikter, pilatesboll, yogamatta, intruktions-DVDer, passande ljud-
anläggning... Ska bara börja använda det också!!! Problemet är att pappa är hemma och
sjukskriven, vill inte gärna ha publik när jag tränar. Men jag får väl ta och 'boka' källaren
nu i veckan så jag får någon timme eller två ifred.

Måste verkligen ta tag i träningen så snart som möjligt (såå typiskt att vara sjuk i typ två
veckor). Haft extrem ångest de senaste veckorna. Sommaren har varit allt annat än aktiv
för min del... OCH en matmässig katastrof dessutom... FML. Jag SKA komma i form nu i
höst!!! Kanske får börja skriva ner mina mål med träningen på bloggen, plus någon slags
"utmaningar". Om andra ser vad jag planerat kanske jag blir mer peppad att faktiskt göra
det!? Man kan ju alltid testa. Får se hur det blir, and I'll let you know.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: