Era frågor, mina svar:

// About me //

Om du måste välja; landet eller storstan? - Landet... ^^

Favoritparfym? - Hm... Finns många goingar, men en favvis är Gucci Rush 2.

Favoritmat? - Svår fråga!!! Sushi? Grillad kyckling?

Vad har du för 5-årsplan (vad vill du ha åstadkommit de
närmsta fem åren)?
- Efter fem år från nu, vill jag ha börjat plugga något vettigt
och känna att det är "helt rätt" för mig... Skulle även vara trevligt att bli av med mina
demoner fram tills dess. Så mina planer är väl att söka efter en passande utbildning
och kämpa på för att bli frisk!!! =)

Hur mycket betyder dansen för dig just nu? - Saknar tävlingarna och mina
älskade danspolare, men annars känns det som ett avslutat kapitel i mitt liv. Eller ja,
iallafall disco. Funderar på att testa på någon annan rolig dans när jag kommer hem
till Sverige, t.ex. bugg... ^^

Använder du sexiga underkläder eller bekväma? - Hahaha, härlig fråga!!!
Ehm... Jag föredrar en mix: först och främst ska de vara bekväma, men helst se bra
ut också såklart.

Vad är din högsta dröm? - Leva ett lyckligt och friskt liv på landet, med familj
och en massa djur!!! Åh... <3

Vad vill du jobba med i framtiden? - Djur.

Hur kommer det sig att man knappt hör något om dansen längre? - För
att jag har slutat, hahaha. Befinner mig för tillfället i England som Au Pair, mitt ute i
skogen, så jag har inte direkt så många danslokaler att välja på häromkring!!! xD

Var i sverige kommer du ifrån? - Göteborg.

Håller du på med hästar vanligtvis? - Jaa, but it's complicated...

Vad är ditt drömjobb? - Ärligt talat så vet jag nog inte det. Finns så många jobb
som hade varit roliga, t.ex. veterinär, designer, lärare, journalist, djursjukvårdare...
Även om jag funderar på så otroligt många olika yrken, så slutar det oftast med att
jag bestämmer mig för att jag ska arbeta med djur trots allt... ^^

Om du fick flytta vart du ville i hela världen, vart skulle du då välja
att flytta till?
- Orust!!! England är himla fint också, men jag trivs i Sverige.

Hur började du modellera? - Mamma var modell när hon var ung, så på grund
av det skickade vi in bilder på mig till en agentur för skojs skull, och de nappade...

Hur känner du för att söka hjälp i nuläget för dina ätstörningar? - Jag
behöver hjälp. That's it. Nu börjar allt gå överstyr åt 'andra hållet'... Från anorexi
till hetsätning... Har verkligen mått skit de senaste dagarna... God help me!? =/

Inser du hur sjuk du fortfarande är? - I'm afraid so... Jag inser det mer och
mer för varje dag.

...svar från tidigare frågestunder hittar ni HÄR och HÄR!!! =)

Kommentarer

  • Marita säger:

    Älskar din sida, läser den konstant, kommenterar inte alltid =( Men nu kände jag att jag ville lägga in en liten kommentar, du är så ootroligt ärlig och rak, fortsätt så så kommer dina demoner snart fly, Stå på dig, fina du =)

    2010-10-12 | 21:00:54
  • Nilla säger:

    Tack för svaret. Jag använder oxå helst både bekväma o sexiga:)

    Jag håller tummarna för dig!

    2010-10-12 | 23:16:33
    Bloggadress: http://nillas.bloggproffs.se/
  • Du är söt som socker! Sluta bry dig, du räcker till som du är! säger:

    2010-10-13 | 00:40:05
  • Jassie säger:

    Du är verkligen fin som du är, var starkare än mig och ta dig ur det!! Du förtjänar det mer än någon

    2010-10-13 | 21:17:19
    Bloggadress: http://jasminawalker.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Marita: Tack så jättemycket!!! Blir så glad av positiv kritik och peppande ord!!! <3



    Anonym: "Sluta bry dig" är inte riktigt så enkelt som det låter när det handlar om

    ätstörningar. Tyvärr. Men tack ändå...



    Jassie: Tack, men DU ska också vara stark och kämpa på!!! Kramar

    2010-10-14 | 01:40:34
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Kattis säger:

    Hej!

    Länge sedan jag läste något på din blogg... Men nu när jag gör det ser jag att den är lika fin och trevlig som den alltid har varit.

    Tråkigt att höra att du inte mår så bra... Blir verkligen ledsen för din skull! Det är iallafall bra att du har insett att du behöver hjälp. Nästa steg är att våga söka och ta emot hjälp.

    Kämpa på!

    Kram <3

    2010-10-16 | 15:35:44
    Bloggadress: http://iliedtoyou.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Kattis. Hej! Åh tack! =) Ja, jag har haft det jäkligt tungt nu ett bra tag, men annars

    Så trivs jag väldigt bra här i England! Hur lever livet för dig? Kram <3

    2010-10-16 | 16:37:21
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: