Gothenburg Horse Show

// Vardagsbloggande //

Helgen har varit ganska kass faktiskt. Hemträning fredag - söndag. Maten gick rätt mycket
åt helvete både fredag och lördag. Söndagen (idag alltså) har iallafall gått rätt bra, "wohoo".
Började dock lite kaosigt;  07.00 imorse, när jag skulle morgonmysa med pissetassen så låg
han och hyperventilerade och hans lilla hjärta slog snabbare än vanligt. Paniiiiik!!! Åkte till
Blå Stjärnans Djursjukhus direkt!! Snuttisen blev undersökt och det visade sig att han hade
både feber, magkatarr och inflammation i rumpestumpen. Mitt lilla hjärta! :(

Trots den stressiga morgonen (!) så kom jag iväg till Gothenburg Horse Show som planerat.
Några patienter fick biljetter från sjukhuset (winning!), å då jag fick två biljetter åkte jag dit
med bästa "A". Väl där träffade vi en bekant och fick lite V.I.P.-treatment. Hell yeah! <3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: