Bakslag, psykbryt, kärlek

// Mitt ätstörda liv //

Skitvecka. Hade ett rejält bakslag i torsdags, och en ångestattack grande i fredags. Uurk... Jag
försöker verkligen att se det positiva, att bakslagen blir färre, men det går inte att skämta bort
hur besviken jag blir på migsjälv. Att ha en sjukdom som gör att man psykiskt (och till viss del
fysiskt) torterar sig själv  -  och hatar sig själv för att man gör det  -  är inte nåt party direkt.. :/

Snart är dock skitveckan över och jag ska inte se tillbaka på den... Men EN sak jag gärna minns
är att jag fick oväntat besök av Johan (The Last Band) och Paul (The Diamond Man Clan) igår!!
Blev VÄLDIGT överraskad, å GLAD! ...de är nog två av de finaste pôjkarna på denna planet! ;D
De kunde inte valt en bättre helg att komma hit heller, så..... THANK YOU GUYS! <3


Vill du synas i TV? Över 1000 jobb på Statist.se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: