5 dagar kvar!

// Mitt ätstörda liv //

Guess what!? Jag har bara FEM dagar kvar på slutenvården. SICK!!! 12 veckor har bokstavligen
flugit förbi, heeelt galet. Sen blir det en vecka hemma innan en kort periods dagvård (4 veckor).
Totalt kommer jag ha spenderat drygt TOLV MÅNADER i detta jävla huset EXKLUSIVE öppen-
vården. Med tanke på hur länge jag varit sjuk är det inte så länge dock, men jag hoppas och tror
att det ska räcka. Både tiden som inskriven och som SJUK ska få ett slut, finally! Bakslag lär väl
komma, men jag vet hur jag INTE vill ha det. Efter anorexi x 2 och bulimi x 2 vet jag precis hur
ett icke-fungerande "liv" ser ut, och det är fan inget att sträva efter... Jag ser ljusare än någonsin
på framtiden och är peppad till tusen. Watch out life, I'm coming! ;)
 

Kommentarer

  • Martina [Eluminél] säger:

    Och sen kommeru till el japano, så vi kan chilla;D

    Svar: Hell to the yes! :D
    HELLBIRD.se

    2014-03-31 | 15:38:38
    Bloggadress: http://www.eluminelart.blogg.se

Kommentera inlägget här: