Jag har flyttat!

// Mitt ätstörda liv //

....iallafall för 3 månader framöver. Jag hoppas verkligen att jag hittar boende även till hösten
så jag slipper flytta hem igen. Känns så jääääävla skönt att ha något eget, men jag ljuger om jag
skriver att allt går som på räls. Trivs skitbra här i Göteborgs centrum (granne med Nya Ullevi),
men maten har inte gått bra. Snarare åt helvete faktiskt. Det som räddat mig är Jerry, min fina
pôjk som fick vara med på bild i gårdagens inlägg! ;) När jag är med honom så funkar det mesta
mycket bättre än när jag är själv. Att bo mitt bland en massa mataffärer å caféer gör inte saker
lättare, men det är en utmaning som jag MÅSTE klara av. Tänker inte gömma mig för världen
pga sjuka tankar som av nån jävla anledning smugit sig in i mitt huvud. NO MORE !!!!!! Är såå
djävulens trött på detta. Vill inte att Jerry ska behöva bli indragen i mitt 'mentala kaos' heller.
Det får INTE gå ut över honom. Sen får jag nog nämna att jag själv är lite chockad över att jag
släppt in någon "ny" i mitt liv. Trodde att det skulle dröja lääänge, alternativt forever, tills jag
skulle våga mig på något som ens liknade ett förhållande, men icke.. "Plötsligt händer det!" <3
.....och jag är så jääävla glad att jag träffat DIG, Jerry. Du är fantastisk !!!! (borde kanske tacka
Johan å Vickan "the matchmakers" 
också, men då blir deras redan-så-sjuukt-nöjda flin ännu
jobbigare, haha, så jag bangar det nu)

Kommentarer

  • Martina [Eluminél in Japan] säger:

    Vi kan leta gemensamt när jag kommer hem, om jag får jobb. Bättre bo två kanske, för bådas del. Och för att vi ska slippa flytta hem, haha!

    Svar: Ja! Lättare att hitta större lägenheter också känns det som!
    HELLBIRD.se

    2014-06-10 | 12:04:47
    Bloggadress: http://www.eluminelart.blogg.se
  • Martina [Eluminél in Japan] säger:

    Ja absolut lättare^^

    Eller om Hampus får sitt jobb han ville ha, så flyttar vi in till honom. Gött som fan!:D

    Svar: FÄÄÄÄTT! ;D
    HELLBIRD.se

    2014-06-11 | 01:02:06
    Bloggadress: http://www.eluminelart.blogg.se

Kommentera inlägget här: