Snabbvisit hemma

// Mitt ätstörda liv //

Yäääy! Har inte varit hemma på två veckor, och här sitter jag nu framför brorsans dator
med nybryggt kaffe och katten i knät  =  LYCKA! Har saknat denna lille krabaten så galet
mycket. Min gosebebis!!! <3 Stannar hemma över förmiddags-mellis och lunch, sen åker
jag tillbaka till sjukhuset och stillasittandet. Blir antagligen samma vända imorgon igen...
Känns rätt provocerande med all mat i huset, men jag ska fanimej lösa detta. "HÅLL DIG
TILL MATSCHEMAT FÖR FAEN KVINNA !!!"

Här kommer lite pics från mina två första veckor på rehab. 'Pimpade' toan lite å målade
en snel heZt till Angelica (knäppgöken i jumpsuit)  -  min inkompetenta partner in crime
de närmaste månaderna. Hade nog inte pallat detta utan henne, haha! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: