Mitt 2013

// Vardagsbloggande //

Alltså ja, 2013 var ju inte direkt mitt år. Det sög faktiskt rätt stenhårt! Om jag skulle döpa
året till något, som ett kapitel i mitt liv, skulle det bli "Bulimins återkomst". Låter väl inte
helt gött va??? Nä, det har det inte varit heller... Förlorade dessutom "mannen i mitt liv",
min älskade kissekatt Morris som funnits där för mig i 17 år... #heartbreak

2014.....snäääälla bli ett bra år...!!! Här kommer iaf en liten summering av pissåret 2013.
Peace.



JANUARI:  Gör en beauty-fotografering med Rania. Ser den fantastiska Les Misérables
med Martina på bio! Vi gråter mest... ;) Dansterminen med kidsen drar igång.

FEBRUARI:  Fyller 23 bast.....behöver jag skriva att jag alltid har ålderskris? Fick dock
ihop en mysig fest med världens finaste människor! <3

MARS:  Bulimin snokar sig tillbaka in i mitt liv (inlägg)  -  kaoset börjar. Sover över hos
"folk" för att slippa vara hemma, men inget hjälper. Trodde inte att det kunde bli värre...

APRIL:  Fortsatt KAOS, isolering (inlägg)... Går modell på Fresh Fish trots viktuppgång.
Drar till UK med min bääästa vän, tyska Nele, och hälsar på vår gamla au pair-familj, sen
stannar jag en natt hos gamla dansvänner i London, mys. BILDER FRÅN UK! <3

MAJ:  Åker longboard ! för första gången i mitt liv (inlägg)! xD Spelar in en musikvideo
med The Last Band (WATCH IT!). Jobbar på Bon Jovi's spelning i Stockholm ( - jag har
seriöst världens bästa kollegor)! <3 Dansavslutningar med kidsen.

JUNI:  Coctail-kväll med temat "Bondbrudar" hos Martina! :) Jobb: Mark Knopfler och
Håkan Hellström. Åker ner till Varberg och gratulerar min kusin till studenten! Fortsatt
kaos (inlägg)  -  tar en lååång bloggpaus...

JULI:  Bloggar inte alls... Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde  -  förutom några jobb:
Metaltown (var där som besökare två dagar å jobbade en dag), tre dagars jobb med/för
Gyllene Tider på Ullevi, därefter mer Ullevi-jobb med Robbie Williams! ;D Gick såklart
på spelningarna som afterwork (hell yes) !!!!! <3 En av anledningarna till fortsatt blogg-
paus var isolering och depression när min älskade Morris försvann... :'/

AUGUSTI:  Hamnar i rejält blåsväder med några vänner, dålig stämning... Domänbyte:
MissC.se blir Hellbird.se! WAY OUT WEST! <3 Både jobb  och nöje. Jobbade två dagar
innan och två dagar efter med festivalen, däremellan var det festivalkalas! FÄÄÄST! ;D
Mer jobb + konsert: Roger Waters på Ullevi.

SEPTEMBER:  Uh. Påbörjar behandling (dagvård på Östra Sjukhuset) för ätstörnings-
"återfallet"..... Dansterminen med kidsen drar igång  -  tre klasser i veckan. Min älskade
mormor dör. Extremt jobbig månad. Ny familjemedlem (mjau)... <3
* dagvården pågår från 1 september till 10 januari, därefter blir det slutenvård.

OKTOBER:  Martinas årliga maskerad, jag var julklappssäck (inlägg)! ;D

NOVEMBER:  Maskerad nummerr 2  -  Halloweenfest med tema sci-fi/fantasy (inlägg)!
Jobb: Nickelback. Har några mer "positiva" veckor emellanåt.

DECEMBER:  Roadtrip till Trollhättan för lussefika med mina fiiina vänner. Två dans-
avslutningar för mina fantastiska danskids  -  får supersöta brev av barnen (inlägg)!!! <3
"Överlever" jul och nyår, den överlägset jobbigaste perioden på året för ätstörda...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: