Mello '14 ikväll

// TV-program, Vardagsbloggande //

Wehooo! I'm back home med pissetassen i knät (och ja, nybryggt kaffe även denna gång).
Då jag INTE läst tidningen varje morgon de senaste tre veckorna (som jag brukar) har jag
sjukt dålig koll på årets Melodifestival  -  som drar igång ikväll. Ja, jag brukar ha stenkoll.
Som jag skrivit förr;  Eurovision är min religion! Haha! Jag är av en utdöende art, I know.
Läste om kvällens startfält lite snabbt innan, låter som det är lika tattiga bidrag som i fjol,
men vad gör väl det? Man måste kolla, iallafall om man heter Charlotte och aldrig tidigare
missat något som har med Melodifestivalen att göra. Kalla mig nörd om ni vill, alla har vi
en liten geek av nåt slag inom oss. Gött att få permission från rehab under deltävlingarna,
annars hade jag väl blivit skickad till vuxenpsyk direkt, haha. So long!

.....ett gammalt smakprov om mina åsikter kring ESC  ~  Eurovision '12  ~

 
Bli statist redan idag - sök över 1000 jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: