Födelsedagsmys

// Vardagsbloggande //

 


Jag är en sån där "tråkig" person som hatar överraskningar. På min födelsedag /i torsdags/
kände jag på mig att det eventuellt var nåt fuffens på gång. När jag gick på toa på morgonen
så hörde jag en massa spring i korridoren på rehab och kände "hell no, jag orkar inte".. När
jag kom ut från toan var det inte en käft i korridoren och jag pustade ut. Eftersom patienter
inte får gå in i varandras rum så väntade jag mig INTE att Angelica och M skulle stå där och
hoppa upp å ner med en ICA-ballong å blommor när jag öppnade dörren till mitt rum. Blev
fan sketrädd, hahahaha! xD Borde ha blivit förbannad, men ni är bara bäst! TACK! <3

När jag kom hem fick jag en kladdkaka av världens finaste lillasyster (spana in henne här)!
Mitt födelsedagsfirande blev att se på en hjärncellsbefriad tonårsfilm å äta kladdkaka med
glass tillsammans med min bästa vän och syrran. Less is more. Ni är också bäst! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: