Blicka framåt

// Mitt ätstörda liv //

Mindre än en vecka tills jag fyller 24 bast (20/2).. Blir spännande att fira sin födelsedag på
sjukhus. Jiippiiieee! Not... Menmen, ser fram emot ett riktigt grymt 25-årsfirande nästa år
istället. MOT ETT FRISKT LIV! Jag känner att detta är vändningen. Hände en incident på
avdelningen igår, en patient mådde inte direkt bra. Tänker inte beskriva händelsen mer än
så, men det var en väckarklocka, både för mig och X (hoppas jag). Ett ätstört liv är......näe,
det är fan inget liv. "Något annat" styr å ställer i ditt huvud och kontrollerar din kropp. Fy
faen vad vidrigt det är, jag kan inte komma på något annat så djävulskt att råka ut för. Kan
lika gärna byta ut alla ätstörningsdiagnoser till "HUMAN SELF-DESTRUCT"... Usch !!!!!!

Men som sagt, jag känner att vindarna vänder och att 2014 blir början på nåt fantastiskt! :)
Hoppas att ni känner detsamma. Let's make the best out of our lives! Peace.

 
Ange koden "Beauty2014" och få 10% rabatt på hela din order hos www.styledbybeauty.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: