Kaos, sorg, stress

// Vardagsbloggande //

Har inte uppdaterat bloggen på ett tag som ni kanske märkt?? Mitt liv har varit kaos de senaste
veckorna, så att blogga har inte riktigt legat högt på prioriteringslistan. Ätstörningsmässigt går
det rätt dåligt, har "tappat fokus" lite känns det som... DET kan dock bero på all annan skit som
försiggår i mitt liv just nu. Min älskade mormor gick bort för ett par dagar sedan, så stämningen
hemma är väl inte på topp direkt... Mitt i alltihop har mina dansklasser med kidsen dragit igång,
så jag har försökt koncentrera mig på koreografiplugg och diverse planering utan att knappt ha
tid till mina egna tankar och känslor. Det kanske låter korkat att vara danslärare när mitt liv ser
ut som det gör, men trots all stress, så har det varit ganska skönt att "vara tvungen" att tänka på
annat än tråkigheter. Anyway, jag återkommer till bloggen när jag samlat ihop lite mer energi...
 

[jag, mormor och världens bästa storebror för lääääängesen]

Liberty Silver

Kommentarer


Kommentera inlägget här: