Bulimin ska dö

// Mitt ätstörda liv //

Har tagit mig igenom halva behandlingen nu, 6 veckor. Tyvärr har det inte blivit mycket
bättre, det har snarare gått baklänges de senaste veckorna, så som det ser ut just nu läggs
jagin på slutenvård i början av nästa år. Har undvikit det innan, men nu har jag snart inte
längre möjligheten att få den typen av behandling (t.o.m 25 år), och jag är så satans trött
på denna jävla skiten. Är slutenvård det som krävs för att bli av med helvetet så får jag gå
med på det. Jag ger mig. Nu får det vara nog, jag orkar inte mer. Sju år med ätstörningar,
varav sju månader på dagvård, och x antal månader med öppenvård. Uh! Eftersom detta
uppenbarligen inte hjälpt så är det nu bara det allra tyngsta artilleriet kvar; att "läggas in"
på avdelningen, permanent. Så om mina kära vänner och bekanta därute undrar vart fan
jag har tagit vägen, så ber jag om ursäkt för tystnaden, men jag har en del att tänka på...

Om någon (mot förmodan???) vill träffa mig, så är det december och januari som gäller.
Självklart kommer jag att gå kvar på öppenvården i glappet mellan dag- och slutenvård,
och förhoppningsvis får jag en praktikplats också så att jag har något att sysselsätta mig
med... Har eventuellt ett ställe för pratik klart, men vill inte säga något innan det är helt
hundra! ;) Ha en trevlig helg, alla vackra människor! Jag ska försöka med detsamma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: