Mot lyckan!

// Mitt ätstörda liv //

Goooooomorron gomorron (a la Nile City) alla göttegrisar och modelejon! Waddup!?
Har som vanligt varit rätt kass med uppdateringen, vilket till stor del beror på att jag spenderar
varje dag på Östra Sjukhuset iofs... Och när jag INTE är där så är jag på gymmet, sover eller gör
något annat halvt meningslöst. Anyway, i torsdags hade jag ett extremt återfall (hetsätning) och
var övertygad om att that's it, nu är det kört, det här kommer jag fan ALDRIG att bli av med...!!
MEN! Efter den hemska torsdagen har i princip allt gått kanonbra. Alltså... KANON-bra! :) Har
varit på mycket bättre humör än tidigare, haft annat än ätstörda tankar i huvudet och för första
gången känt av hur det kommer vara när jag är frisk  -  för frisk kommer jag fanimej bli! Punkt!!
Hoppas att lyckan håller i sig, tänker rida på vågen så länge det bara går. Ha en fortsatt kalasbra
vecka så ska jag försöka uppdatera lite oftare framöver! Tjohej! ^^

Alltid fraktfritt, snabb leverans och grymma priser - Playman.se
Vi erbjuder snygga tillbehör och accessoarer till bland annat iPhone & iPad.

Kommentarer

  • Halmstadbo säger:

    Hörde även att du pratat med en dryg halmstadbo till sent på kvällarna!

    Svar: Hahaha rykte bekräftat. Jag gillar det.
    HELLBIRD.se

    2013-11-13 | 12:48:19

Kommentera inlägget här: