Bon Jovi på fredag

// Musik- & filmtips, Vardagsbloggande //

Åh vad jag längtar till fredag! Det blir en fruktansvärt tidig morgon, men jag är ju van efter
alla bussresor till danstävlingar runt om i landet, hahaha! På fredag bär det nämligen av till
Stockholm och jobb på Bon Jovi's gig på Stockholms Stadion. Ska bli feeeett!!! Har seriöst
längtat sönder efter alla konsert-/event-/festivaljobb som sommaren erbjuder! Wehoo! ;D


......och kanske ska nämna vad jag gjorde i söndags, både den sjukaste och roligaste dagen
på lääänge! Var med och spelade in en musikvideo till The Last Band's sprillans nya singel
"When the Devil Needs a Ride" (som medföljer senaste numret av Sweden Rock Magazine
om ni är sugna på en grymt bra låt) !!!! När videon är klar och ute på YouTube lär jag dela
med mig av den på bloggen, även om jag givetvis är liiite nervös för resultatet, haha. Tjo!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: