7 hetskilon...

// Mitt ätstörda liv //

Asså, sen jag började hetsäta dagligen har jag gått upp SJU JÄVLA KILO !!!!!! Känner mig
helt hjälplös... Att bli tjock, igen, är lika med döden för mig. Låter jävligt fult, jag vet, men
efter alla år med viktuppgång och viktnedgång hit och dit har jag fan rätt att uttala mig.....
Nu närmar sig iallafall bedömningssamtalet -> måndag. Ber till högre makter att jag ska få
hjälp. Om de inte tar in mig vet jag fan inte vad jag ska ta mig till. De måste hjälpa mig.


Nu drar jag iväg till landet förövrigt. Var alltför längesen jag var där sist... Kan verkligen
behöva pussa på hästarna nu! <3 Bästa medicinen som finns. De betyder allt. Looove.

Kommentarer

  • V säger:

    Hej!
    Jag vet inte o ta hjälper dig, men jag har också haft bulimi där jag åt allt i hemmet, spydde gick och handlade för flera hundra kronor och sedan spydde igen. Om och om igen.
    Nu är jag helt fri från att spy och hetsätning. överäter kanske nån gång ibland utan ångest som "normala" också vekar göra.

    Jag har också jobbat som modell (eller gör fortfarande faktiskt, men på mina vilkor). Fick inga jobb under bulimifasen eftersom jag blev helt svullen och orkeslös och gick upp i vikt.

    För mig tog det slut när jag åkte på semester 3 månader med min kille och 2 vänner. Vi var med varandra hela tiden och jag åt alltsom de åt. Falafel, chips, alkohol, hamburgare osv. Vi cyklade också överallt så jag jag gick inte upp i vikt. Snarare i muskler, utan att tänka på det.
    Väl hemma igen höll jag på att falla in i gamla spår, jag skulle börja en ny skola, och jag hade kunnat fortsätta som innan. Men jag bestämde mig för att äta alla mål! I början ville jag äta nyttigt, men nu har jag testat mer och mer saker (pasta t.ex). Jag äter också alltid ett mellanmål vid 3 innan jag ska hem och laga mat (eller gå ut med vänner :)!!)
    Jag håller också på med yoga, något som får mig att må bra i själen och som får min kropp att bli stark och mig att uppskatta vad den kan göra.

    Jag bryr mig inte så mycket om modellandet, även om det ger mig mycket extrapengar. Vad har de för rätt att bestämma vilka mått våra kroppar ska ha??

    Kärlek!
    Hoppas det kan hjälpa att höra någon annans historia

    2013-05-03 | 12:08:17

Kommentera inlägget här: