Biovåren 2013

// Musik- & filmtips, Vardagsbloggande //

Jahapp, då var det en sån där tid igen när det kommer upp en massa filmer som jag
vill se på bio. Tyvärr slutar det oftast med att jag går på högst EN (!!!!) av de jag har
tänkt se... Menmen. Vissa filmer går ju lika bra att se på TV/DVD/blu-ray, men vissa
SKA ses på bio. Till exempel The Hobbit, som jag inte sett ännu. Dåligt... Så den är
högt prioriterad!!! Dock ser det ut som att jag ska på bio redan i helgen, men inte på
The Hobbit, utan Les Miserables. Wohoo! ;D Med den skådespelarlistan kan det väl
inte bli annat än fantastiskt!? Mina förväntningar är HÖGA, just saying...

Sen är jag faktiskt lite sugen på Beautiful Creatures, som har Sverigepremiär den
13:e februari. Dessa 3 nämnda är bara några av de filmer jag vill se, men det är de
som jag HELST vill se, på bio... Men med tanke på hur många filmer av de jag vill se
på bio, som jag faktiskt går på, är det nog bra att inte ha föör många på önskelistan,
hahaha. Någon som känner igen sig eller!? :P

Till sommaren är det dags för The Wolverine  -  HELL YEAH HUGH JACKMAN !!!! <3



Nöjesresan.se erbjuder Sveriges största utbud av upplevelser lokalt & internationellt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: