Hopplös romantiker?

// Musik- & filmtips, Vardagsbloggande //

Eh, ja. Har precis suttit och glott på The Holiday i min ensamhet. Fasen vad deppigt, haha.
Var på gränsen till att bryta ut i ett klassiskt storböl (ursäkta mina fina ordval) gaaaanska
många gånger... Det är inte direkt världens djupaste film, men finfin romantik har den så
det räcker och blir över!!!! Herregud alltså... Kan man bli botad från "hopplös-romantiker-
feber" tro!? Fast vill man det om det vore möjligt!? Kanske inte... Får behålla the romance
in me och hoppas att det kommer till nytta framöver! "Sharing is caring" har jag hört, och
det passar ju helt fantastisk bra in i detta sammanhanget! ;)


Nej vet ni vad, nog med heartache för idag! Nu ere sovdags! Nattinatti! :)

Kommentarer

  • Linnéa - För mycket tankar, för lite förstånd säger:

    Jag kan väl erkänna att även jag älskar sånna där larvigt romantiska filmer!

    Svar: Haha, men visst måste man älska dem!? Slipper tänka så mycket!
    Charlotte / hellbird.se

    2013-02-07 | 16:34:04
    Bloggadress: http://stjarnmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här: