Skitåret -13

// Mitt ätstörda liv //

Har börjat på en sammanfattning av 2013, brukar ha ett inlägg med en summering över vad
som hänt under året. Tänk att jag i princip alltid mått PISS under de sista veckorna varje år?
Eller ja, förra året var jag väl "nöjd" som hade gått ner en massa kilon (22 för att vara exakt)
till nyår, men det var också en sväng ner i anorexi-träsket IGEN, vilket senare resulterade i
bulimi. IGEN. Nädå, jag är inte bitter... ELLER!? 2014, det måste seriöst bli ett bra år...

Nu ska jag lägga mig och försöka somna trots att det känns som att det sitter sjutusen nålar
i min hals. Förutom DET så ska jag dock försöka sålla bort alla negativa tankar. Det där om
att 2014 måste bli ett bra/bättre år.....jag VET att det kommer att bli det. I feel the vibes! ;)

Bär en egendesignad klocka - klicka här för att komma igång!