Luftrörskatarr...

// Vardagsbloggande //

Jättekul......verkligen. Jag har varit halvdålig i 3 veckor nu, så idag tog jag mig //finally// till
vårdcentralen. Lyckans ost, jag har fått luftrörskatarr ännu en gång! Wohoo... Sicken trevlig
julklapp... Menmen, har inte direkt någon julfeeling anyway, så jävla deppigt. Jag är alltså en
julnörd extreme;  tomtar å glitter överallt, finaste julklapparna, allt enligt tradition år ut och
år in. Jag ääälskar julen, men 2013 har som sagt inte varit bästa året för min del.... Sen är det
flera plusgrader ute så någon julkänsla utifrån är det inte heller. Blä. Jag vill ha snööö!!!! </3
Men okej, ska mysa järnet imorrn, trots min bronkit-SKIT!!! Sen är det dags att ta tag i nyår,
och SEN, är det dags att ta tag i 2014 och början på ett "bättre" liv. Eller vad säger ni!? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: