Otillåtna texter

// Mitt ätstörda liv, Tänkvärt, Vardagsbloggande //

Det finns så otroligt mycket jag skulle vilja skriva just NU. Att skriva av sig "offentligt" är
faktiskt himla bra när det handlar om ångestbekämpning (samt liknande skit), MEN, sånt
som far omkring i mitt huvud as we speak bör INTE skrivas ut på en blogg som är "öppen
för allmänheten". Vissa bloggar vääldigt detaljerat om sina problem, men personligen har
jag vissa gränser för vad som är "tillåtet" och inte. En del saker ska man hålla för sigsjälv,
alternativt skriva ner i en dagbok som man vet att ingen annan kan få tag i.

Efter de senaste inläggen, sedan bloggpausen, har ni kanske förstått att jag är i en ganska
jävlig svacka... De som följt mig ett tag förstår nog direkt vad det handlar om  -  trots att
jag inte skriver ut det ordagrant i varje inlägg. Ganska häftigt ändå? Anyway, bloggade ju
precis om dagens festival-planer... Efter att jag skrev fick jag dock ett bakslag med rejäl
ångest, och nu när jag skrivit av mig igen känns det bättre, trots att jag inte nämnt varför
jag mår kasst. DETTA är den främsta anledningen till varför jag bloggar!!!! Att jag sedan
kommit i kontakt med flera unga vuxna i samma sits  -  som tycker att MIN blogg hjälper
även DEM, är en fantastisk bonus. United we stand, peeps! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: