Ni ska dö

// Mitt ätstörda liv, gif. my mood //

Ja, alla ska väl dö förr eller senare, men just nu syftar jag på mina hjänspöken. Var på
anorexi-/bulimi-mottagningen idag och fick reda på att jag har gått upp 12 kg (!!!) sen
nyår.... Kan inte direkt påstå att jag hoppar av lycka. Jag vet att jag har lagt på mig en
hel del muskler, men inte 12 kg... Förra veckan bidrog nog med en hel del "extravikt";
en massa kolhydrater, mycket sprit/alkohol osv. Festivaler är farligt? Ja, för min del.
Mår rent ut sagt förjävligt just nu. Fan vad livet är underbart. Eller kanske inte.


Härlig "buhu-buhu-bild" jag hittade va? Står inte och gråter framför spegeln varje dag,
men i mitt huvud händer värre saker 24/7. Börjar bli lite frustrerande. Nä, jävla äckel
som bott i min hjärna i 7 år utan att betala hyra, ni ska inte bara vräkas, NI SKA DÖ!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: