Kniven i ryggen

// About me, Tänkvärt //

Jag är lättirriterad, och ja, kan bli förbannad på en tredjedels röd sekund. Däremot är jag inte
långsint, inte det minsta, brukar ge folk en andra chans (om det inte gäller något "oförlåtligt").
Att göra mig ledsen är svårare, och att nå in under my skin är jävligt svårt. Saker som gör mig
riktigt ledsen är när 1. någon jag bryr mig om är besviken på mig, 2. jag gör migsjälv besviken,
och 3. när någon som jag tycker om TROR på skitsnack OM mig!!! Den senaste veckan har jag
lyckats 'vara med om' alla tre, så ja, är väl nere i en rätt tråkig svacka nu... Jag står fast vid att
jag är ärlig och rak. De som är ärliga tillbaka är de som jag släpper in i mitt liv "på riktigt"... De
är jävligt få, men att fokusera på de som jag känner mig trygg med har fått mitt liv bättre. Men
som sagt, när någon av DEM blir besvikna på mig för nåt jävla strunt, då vrids kniven i ryggen
om rejält. God kväll.

4000 lediga jobb just nu!  -  Mer än 9000 lediga jobb varje månad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: