September - soundtrack

// Musik- & filmtips //

Kommentarer

  • stefan säger:

    Fasen, tjejen med bra musiksmak :D

    Svar: Åh tack! :D
    Charlotte / hellbird.se

    2012-09-17 | 22:02:31
    Bloggadress: http://www.stefanlarsson.blogg.se
  • JennaLee säger:

    Underbara låtar <3 :)
    Såg att du var inne på min blogg (lämnade ju en kommentar!) och jag bara undrade en sak... läser du min blogg eller bara hittade du den en gång och inget mer? :)
    Älskar din blogg! Krammmar

    Svar: Tack! Jag vet inte riktigt hur jag kom in på den... Eller, har du en gammal blogg som länkat till den nya? Kan ha varit så jag hittade den! Förresten, gillar du blodpudding på riktigt? (kikade precis in på din sida) Jag älskar nämligen blodpudding, men det känns som att jag är ensam i världen att göra det, haha! :P
    Charlotte / hellbird.se

    2012-09-19 | 15:25:28
    Bloggadress: http://jennalee.myshowroom.se
  • JennaLee säger:

    Detta är min första blogg :) Har haft den i typ max en månad och är fortfarande ovan vid det!
    Gillar blodpudding..? Hahahaha! Jag älskar det! :D Eller tja, det beror på vad det är för sort. Har testat ca 4 sorter och 3 var riktigt vidriga, så jag vägrade äta, men en är sååååå god att jag skulle kunna äta det typ varannan vecka! (t.o.m. när jag var som sjukast i anorexian åt jag det!)

    Blodpudding, 3/4 färska lingon + 1/4 lingonsylt och apelsin eller gul paprika = <3

    Svar: Haha vad kul, att jag inte är ensam i världen om att gilla det! :D
    När jag hade grava anorektiska bekymmer, och skulle på släktkalas, så åt jag faktiskt två tunna skivor blodpudding som jag hade med mig hemifrån när de andra åt smörgåstårta. Värsta kalasmaten, haha! :P
    Charlotte / hellbird.se

    2012-09-24 | 15:30:41
    Bloggadress: http://jennalee.myshowroom.se

Kommentera inlägget här: