Min vecka

// Mitt ätstörda liv //

Jag har, sedan ett par månader tillbaka, börjat räkna veckorna torsdag - onsdag, istället
för måndag - söndag. Varför!? Jo, för att på måndagar brukar jag (och säkerligen många
andra) tänka "ny vecka, nya tag", men, statistiskt sett så är det definitivt måndagar som
brukar gå sämst för min del.. De flesta av mina hetsätningar har skett på just måndagar.

Senaste veckan har jag verkligen inte haft någon koll alls på dagarna, tänkte inte ens på
att det var en måndag i måndags (fint formulerat), och tänka sig, ingen hetsätning denna
veckan!!! Har enbart haft en marginell överätning under min "torsdag till onsdags-vecka".
Woohoo. Ett kilo bort sen förra torsdagen. Lycka. Väger mig alltså varje torsdagsmorgon,
så det är så jag börjar veckan. Har funkat grymt bra överlag faktiskt. Känns sååå gött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: