Nya träningsbrallor

// Träning, Vardagsbloggande //

Torsdag är nog min favoritdag, träningsmässigt. Då ligger mina favoritpass på Sportlife
efter varandra:  Bodycombat + CXWORX. En riktigt bra kombo enligt mig!!! :D Torsdag
var ju igår då som ni säkerligen inte missat (haha), och huuur lägligt var det inte då att
min premie från en konsumentpanel kom just igår?!? Premien var nämligen ett par nya
snygga träningstights från Craft (wohoo!!!), så de fick ju heelt klart den bästa tänkbara
"tränings-premiären" !!!! Om ni är sugna på att gå med i konsumentpanelen så hittar ni
info HÄR, eller klickar på mitt fina kollage! :)

Kort beskrivning av vad man gör som medlem: man får 'inbjudningar' till frågeformulär
ett par gånger i månaden, och de kan handla om allt från vad du köper för matvaror till
hur du tänker när du köper kläder eller röstar i riksdagsval. Brukar ta ca 2 - 10 minuter
att svara, och beroende på formulärets längd får man ett antal poäng. För poängen kan
man sedan beställa olika "premier". Exempel på premier:  choklad, inredning, smycken,
elektronik och kläder. Fett värt tycker jag!!! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: