Almond coconut treat

// Recept & Mat, Träning //

Startade dagen med ett av mina favoritpass på Sportlife, CXWORX (efter frukost såklart,
kan inte gå utanför huset utan min älskade frulle). Sen blev det en göttig Keso-lunch, och
idag unnade jag mig en liiten sötsak också (efter Milano är det näst intill nolltolerans med
godis, I'm tellin' ya!). Någon annan som testat 'Raffaello almond coconut'? Sjuuukligt god
liten snöbollsliknande sak. Ungefär 60 kcal styck om någon känner att det är viktigt...  :)



Kommentarer

  • Gadden säger:

    Du berör och jag gillar att följa dig. Jag har inte riktigt samma problem som du men lider av GAD – ett ångest syndrom. Jag har haft det så länge jag kan minnas, men det var först för ett par månader sedan som jag fick veta att det är en sjukdom som man kan lindra och till och med bli symtomfri från. Mina största problem är att jag är pedantisk, har ett stort kontrollbehov och att jag oroar mig över allt. Inte helt lätt att balansera med livet som mamma, fru och heltidsarbetande. Läs gärna min blogg:

    iamgadden.se

    Svar: Åh tack tack tack för din fina feedback (och ursäkta för segt svar) !!! Är också extremt pedantisk och har stort behov av kontroll, vilket är egenskaper som är vanliga hos de som drabbas av ätstörningar. Höga krav på sig själv... Blä. Hoppas att det går åt rätt håll för dig nu när du vet att 'besvären' kan lindras?
    Charlotte / hellbird.se

    2012-11-19 | 18:04:22
    Bloggadress: http://iamgadden.se

Kommentera inlägget här: