Lurres student

// Uteliv å partaj //

Var som sagt på studentmottagning igår, superfint!!! Coolaste släkten jag varit med om
ever tror jag, haha!!! Tänkte stanna ett par timmar, men det slutade med att jag var där
över 6 timmar (närmare 7 faktiskt). Tiden går fort när man har roligt har jag hört... ;)



Det hölls tre jättefina tal om Lurresnurre. Började typ lipa varje gång. Det är så det ska
vara, right!? :) Har inte umgåtts så mycket med Lurre efter att jag slutade med dansen,
vilket är väldigt tråkigt, men det brukar ju tyvärr bli så när alla blir äldre och "vägarna
skiljs åt". Är iaf så himla glad att jag fick komma på hennes mysiga studentmottagning,
det betyder mycket. Hade jag vetat innan att det skulle hållas så många härliga tal hade
jag gärna bidragit med ett. Det finns så himla mycket att säga om just Josefin nämligen,
en tjej med ovanligt många fina sidor och fantastiska egenskaper. Har dessutom en hel
del sjuka minnen med denna fantastiska brud, speciellt från alla danstävlingar runt om
i landet, haha. Ännu ett stort GRATTIS till studenten!!! <3



Snart dags för PT-träning. Har jävligt ont i magen så jag känner mig väl inte superpepp
direkt... Sen har jag 'förlorat' min skjuts till Malmö på lördag, så jag är lite småstressad.
Menmen, det ska väl lösa sig det med. Or so I hope. Ha det fint goa läsare.

Viktpaket 199kr - Dämpa hungern, minska kroppsfettet!

Kommentarer

  • malin säger:

    åååh vad mysigt med student, tiden struntar man i sådana dagar :) och tårar hör hemma bland sådana tillställningar :D skönt att du hade trevligt :) vad händer nere i malmö? :D

    2012-05-30 | 13:34:17
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
  • Miss C säger:

    malin: Ja, det var underbart! Blir enbart en studentmottagning iår, så då gäller

    det ju att få ut mesta möjliga av den! :D

    2012-05-31 | 16:21:58
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Elin säger:

    Det är så i perioder, och det har vi rätt till, att vara trött på allt och vilja skita i allt. Vi kämpar så otroligt mycket mer än psykiskt friska. Det kan jag säga, utan att ha fördomar om det. Vi kämpar både med och mot oss själva på ett helt annat sätt.



    Så stå på dig, du är stark nog att vända det här, det är jag övertygad om. Har du tagit dig hit har du någonstans styrkan att ta dig ur det här också.

    Är lite som här, men utan hetsätningen. Väldigt jobbigt mentalt just nu. Att äta och inte skära osv. Är så himla mycket på en gång att tampas med mitt i allt av världen utanför huvudet.

    kramar

    2012-05-31 | 17:15:05
    Bloggadress: http://uturanorexin.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Elin: Håller med till 200 % - minst!!! Att vi kämpar både med och mot oss själva på ett sätt

    som väääldigt få 'friska' människor förstår. Massa lycka till, vi kommer klara detta båda två!!!

    Kram C

    2012-06-01 | 15:17:26
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: