Kanon å kalkon

// Mitt ätstörda liv //

Det som är kanon är att förra veckan gick förvånadsvärt bra,  mat- och träningsmässigt.
Mitt nya kostschema känns helt rätt, vilket är en enorm lättnad bara det. Kommit igång
i gymmet också, wohoo!!! För några veckor sedan hade det varit helt otänkbart för min
del att sitta å pumpa i ett gym, men nu jäklar går det finnemang!!!  :)

Så, nu till dagens "kalkon" .... Hade vägning imorse, och siffrorna på våghelvetet gjorde
mig faktiskt superglad (haha, ni trodde att DET skulle vara kalkonen, eller hur!?). Så va
hände sen då? Vad gick snett? Typ allt. Bidde en väääldigt långdragen hetsätning under
hela fucking förmiddagen... Försöker komma på vad som var 'triggern' denna gång, och
det enda jag kan komma på är LÄTTNADEN av vad vågen visade. Hur jädra paradoxalt
är inte det!? Sick...

Måste dock säga att ångesten varit ovanligt frånvarande. Hetsätningarna 'inträffar' inte
lika ofta längre, så det kanske är därför som ångesten börjar tona ned sig? Jävligt skönt
är det iallafall...  -  Det går åt rätt håll mina damer och herrar!!! HIGH FIVE!!!  :P

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Att bli vän med vågen är inte lätt...

    Vilken gullig kommentar. TACK! Bilderna från bröllopet var från Taxinge Slott i Mariefred. Så i Sverige. :)

    2012-05-07 | 18:34:50
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Miss C säger:

    Katarina: Det är ju inte det tyvärr... :/

    Åh, verkligen superfint ställe - och snygga foton!

    2012-05-14 | 12:07:33
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Elin Eriksson säger:

    Hej! Jag tänkte bara tipsa om min nya blogg som jag precis har startat, har precis blivit klar med min nya design. Jag skriver om mode, foto, mat, min vardag osv. Skulle vara jätte glad om du bara hade tid att titta in snabbt. Ha en fin dag! :)

    2012-05-14 | 13:06:23
    Bloggadress: http://onlybeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här: