Kass vecka, nya tag?

// Mitt ätstörda liv //

Haft många riktigt kassa dagar senaste veckan alltså... Bläää.. Skippade vägningen idag,
truth to be told,  jag vågade inte se resultatet. Hur deprimerande är inte det!? Annars är
tisdagar min obligatoriska "ställ- dig-på-vågen-vare-sig-du-vill-eller-inte-dag".

Ska verkligen försöka träna skiten av mig denna veckan, å hoppas på extra bra resultat
nästa vägning istället. Fokusera framåt, right!? ...även om det är jääävligt svårt i många
fall... Om det blir som jag tänkt kör jag Zumba och Bodycombat idag. Körde barndans å
MRL-igår, men det var en matmässigt dålig dag. Det ska det INTE bli idag, uppfattat?!?



Kommentarer

  • Madde! säger:

    Vackraste snyggjävel... jag blir så ledsen när jag läser att du inte mår bra, att du styrs av mathelvetet och att det påverkar varje dag i ditt liv! Det är du INTE värd, det är DET inte värt!

    Jag blir även glad så klart när jag ser din energi som ändå lyser igenom och din beslutsamhet att nå en förändring! DET kommer ta dig i hamn vännen, DET kommer vinna över skiten!

    Heja Dig!

    Massa kramar och energi kommer lastat!!!!

    2012-03-06 | 10:16:53
    Bloggadress: http://madeleinbremer.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Madde: "Vackraste snyggjävel" vet jag inte, men tack ändå! <3 Har varit jävligt kasst

    nu det senaste, men jag har ju inte kunnat träna så det beror väl delvis på det. När jag

    inte har nåt att göra blir det ofta så att jag äter istället. Helt värdelöst. Jag har sämst

    tålamod också, speciellt gällande viktminskningen. Så det blir nästan varannan dag

    överätning, varannan dag halvt svält. Inte så jäkla bra... :/

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam på dajj

    2012-03-06 | 13:12:34
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Fruity säger:

    Åh... Vet hur det känns :/

    Men guud vilket underbart citat :D TOTALLY amazing, hahaha true!!!

    2012-03-06 | 14:10:50
    Bloggadress: http://fruityfresh.blogg.se/
  • My Head säger:

    Sv; Visst är den fin, älskar bilden. Men dock är den 4år gammal så det var ett tag sen.. :)



    Hoppas du får några så otroligt bra dagar framöver :)

    2012-03-06 | 19:07:43
    Bloggadress: http://randigsnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: