Fullbokad vecka

// Träning //

Snart börjar en hektisk vecka  -  blir stressad av bara tanken. För vissa kanske det inte
låter stressigt, men för mig som inte brukar vara sååå jävla uppbokad är det mycket...

Måndag: Morgonmöte med PT 1,  promenad med Arvid  (om han inte jobbar),  dans-
pass med kidsen, MRL
Tisdag: Heldag på dagis,  Coreball,  Bodycombat
Onsdag: Halvdag på dagis, kvällspromenad med Johan (om han kommer ur källarn')
Torsdag: Möte med PT 2,  Bodycombat,  CXWORX
Fredag: Freeeee!!!  :)  ...dock lite förberedelser att kirra inför morgondagen.
Lördag: Sportlife's årliga konvent  =  mååånga timmars träning å annat kul i Kungälv
Söndag: (sovmorgon med träningsvärk?)  Danspass med kidsen, ev 32-årskalas 

.....sen är det PÅSKLOV mina damer och herrar!!!  Någon som ska hitta på nåt kul?  :)

Eh... Detta inlägget får la hamna i kategorin "Träning" ändå? Känns som att typ alla
mina planer i veckan involverar någon slags "fysisk aktivitet", hahaha...


Kommentarer

  • malin säger:

    hej! vad kul att du kikade in på min blogg.. tack så mkt, det är verkligen inte "lätt" att nå sin ultimata form men man måste ju ge för att få :) sen när man väl är där så kan man ju se tillbaks på det grymma jobb man åstadkommit :) roligt att ha någonting att jobba med även om det är ett såkallat heltidsjobb :D jahaa vad kul, skulle också vilja ha PT men just E befinner sig lite väl långt bort då jag är bosatt i Storstaden :/

    2012-03-25 | 21:09:14
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/
  • Miss C säger:

    Malin: True! Men det finns väl säkert massa bra PT's i Stockholm också? :)

    Heltidsjobb är det verkligen, ska satsa ALLT på att komma tillbaka i form nu alltså...

    2012-03-30 | 10:21:53
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Candy säger:

    Oj, vad mycket träning! Själv tränar jag bara 2- 3 ggr/vecka + långa promenader minst 2 ggr. Skulle dock vilja träna mer, men har lite svårt att komma ut alla gånger pga social fobi.



    Vilka är dina mål med träningen?

    2012-03-31 | 13:36:37
    Bloggadress: http://sugarhearted.wordpress.com
  • Miss C säger:

    Candy: Mitt främsta mål är att må bättre. För att nå dit ska jag gå ner till min

    normalvikt och få lite mer väldefinierade muskler. Ett mål med att skaffa PT är

    också att få ordning på maten såklart! Utan en balans i kosten kommer jag aldrig

    må bra.

    2012-04-02 | 10:49:21
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: