Dagsformen

// Vardagsbloggande //

Har fruktansvärt ont i magen sen igår  (ni kan ju lista ut själva vad som "hände") ... Blä.
Känns inte så jävla gött faktiskt, men ska försöka fokusera på NUET istället. Ska filma
en av mina dansklasser idag  -  för att få min licens. Lite nervöst faktiskt.  Får väl dansa
igenom allt en eller två gånger innan... Ska inte tänka föör mycket på det bara, det blir
aldrig bra. Ska kolla upp lite vårdalternativ också.  Måste skaffa någon slags hjälp med
mina ätstörningsdemoner innan de tar över helt, been there before... Peace.

Kommentarer

  • Becca säger:

    sv: håller med! Vissa av namnen på lacken är så klockrena!



    Hoppas du får den hjälp du söker!

    2012-03-12 | 14:26:12
    Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/
  • LINDA säger:

    sv: varsågod !



    men älskar verkligen din färg o.s.v på din blogg! Så mysigt :)

    2012-03-12 | 18:39:19
    Bloggadress: http://liindasliife.blogg.se/
  • Cissi Par säger:

    Sv: Förstår att det kan kännas som att ge upp men du borde verkligen ta tag i det ändå så att 7 av 22 år i "skiten"inte ska bli 8 av 23 år. Hur värt är DET liksom? Jag hoppas verkligen att du tar tag i detta och söker hjälp, du behöver det. Det kommer va tufft att ta sig ur det men för var dag som går utan att du gör något så blir det bara tuffare och tuffare att ta sig ur det.. Det finns inget att vinna på att stanna kvar i detta och inget att förlora på att försöka ta sig ur det så snälla, kämpa!



    Haha ja.. jag är väldigt mogen av mig, och det är det många som säger. Har varit med om en hel del vilket förmodligen har bidragit till att jag "tvingats" mogna till mig. Jag är ganska så glad över att jag är det men det är jobbigt när folk bara ser till siffran och undervärderar en för att man är "bara 15år". För mig är åldern inget mer än ett mått på hur länge man har levt. Det säger ingenting om hur man är som person..



    Kram <3

    2012-03-12 | 19:05:01
    Bloggadress: http://cissipar.blogg.se/
  • Sanna säger:

    lycka till, hoppas att det går superbra när det filmas =)

    2012-03-13 | 10:15:18
    Bloggadress: http://moonzanna.se
  • Miss C säger:

    Cissi Par: Tack tack tack! Verkligen, jag uppskattar ditt stöd och peppande! :)



    Och jag vet hur det är, jag fick också bli vuxen ganska tidigt. Delvis på grund av mina

    problem med ätstörningar. Jag var näst yngst på behandlingshemmet när jag var där,

    de flesta var 5 år äldre. Modellandet var också en skjuts in i vuxenlivet. Fick resa runt

    och klara migsjälv. Så länge man har lite barnasinne kvar i huvudet så tycker jag inte

    att det är negativt att mogna snabbt - mkt jobbigare att mogna sent!



    Jag undervärderar verkligen inte dig, känner att jag får ut mer av vår "diskussion" än

    från samtal med de flesta i min egen ålder!!! Stay strong, du verkar vara en underbar

    tjej! Kram! <3

    2012-03-13 | 10:19:27
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Miss C säger:

    Sanna: Tack! Gick sådär, men jag hoppas att jag blir godkänd ändå! :)

    2012-03-13 | 10:20:38
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: