90-talsDISCO

// Uteliv å partaj //

Japp, har dansat heeela natten lång till grym 90-talspop (tänk Vengaboys, Spice Girls,
Aqua, Backstreet Boys  -  you name it).  Så jävla kul!!!!! Fattar inte varför inte fler har
temafester? Jag måste fan ha det en dag. Hyra dansbanan på landet typ, haha.  Åh, det
hade varit så awesome...

Håller i detta nu på att ladda upp en film på Facebook från festen. Blev inte så mycket
bilder tyvärr, men ska nog få upp en bild på hur jag och syrran såg ut iallafall, nån dag.
Jag och Louise ägde sönder på dansgolvet kände jag, shiiiieet alltså, har inte dansat så
mycket och så INTENSIVT på flera år känns det som. Sjukt gött var det. En befrielse.

När festen tog slut,  runt ... 4?? så gick jag och syrran hem till bästaste Paul och la oss.
Väldigt snällt att dela med sig av sin säng  -  speciellt med tanke på hur 'fräscha' vi var.
Det är en saknad vän den dära skäggiga saken... :)

Min fina partysyrra hittar ni förövrigt HÄR.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: