Nya blogg.se

// Mitt ätstörda liv, Vardagsbloggande //

USCH. Jag gillar inte alls nya blogg.se... Gör ni!? Anyway, har som sagt varit sämst på
att blogga det senaste, och det känns som att det kommer hålla i sig ett tag. Kan delvis
bero på just allt detta nya på sidan som förvirrar mig fullständigt...

Precis varit på Sportlife och kört ett av mina favoritpass, Bodycombat. Känns gött.
Varit en ganska dålig dag matmässigt, så då är combat verkligen megabra;  man får ur
sig aggressioner och annat jobbigt som fuckar upp i huvudet.. Gårdagen var förövrigt
fantastiskt bra matmässigt  -  hoppas att det blir många fler sånna dagar i veckan!!! :D

Kommentarer

  • malin säger:

    ååh dom har ändrat blogspot med men börjar lära mig nu.. segt att de ska ändra hela tiden :( hoppas du är tillbaka snart :D

    Svar: Ska försöka komma igång med bloggandet nu! Får se om jag hittar lite ny inspiration! :)
    Charlotte / hellbird.se

    2012-06-27 | 15:14:59
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: