Flytta på dej!

// Musik- & filmtips, Uteliv å partaj //

Min midsommar var jättekonstig. Eller ja, inget var som vanligt, vilket känns konstigt.
För första gången ever (iallafall under min livstid) var det ingen dans (!) på dansbanan
under midsommarnatten. WTF liksom!? Det brukar vara fullt med folk från hela jävla
Sverige på vår lilla ö, men denna helgen var det i princip helt tyst.
 
Menmen, allt löste sig till slut!!! Hade först en traditionell Midsommarbuffé med nåra
släktingar, och sedan drog jag å Sally (min plast-lilla-syrra) iväg till några goa grabbar
på andra sidan ön. Hade faktiskt sjukt trevligt. Kul att träffa lite nytt folk (har träffats
typ en gång innan, dvs förra Midsommar)!! Hängde där under lördagkväll/natt också,
kom hem runt halv fem  -  för att sedan vakna vid kl 9 som vanligt... Har inte sovit bra
sen dess, haha.

Anyway, som vanligt brukar EN låt sticka ut mer än övriga under "speciella" tillfällen,
för att sedan vara låten som föralltid påminner om just DET tillfället. Ni fattar vad jag
menar va!? Denna hetsiga, men goa, låt blev soundtracket till min Midsommar 2012:

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur gammal är Sally? :) kanske vet vem hon är!

    Svar: Sally är 17 bast! Hur känner du henne, eventuellt? :)
    Charlotte / hellbird.se

    2012-06-25 | 20:59:23
  • malin säger:

    låter ändå som en trevlig midsommar :)

    Svar: - it was, efter mycket om och men! :P
    Charlotte / hellbird.se

    2012-06-26 | 10:22:45
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: