Försvunnen dag

// Uteliv å partaj //

Ja, gårdagen var ju bara heeelt värdelös. Hade en liten gymnasieklass-reunion i fredags.
Först hade vi det allmänt mysigt hemma hos Mr Kjell med dricka, popcorn, kex och ost.
Sen drog vi iväg till några råflummiga människor i Majorna där två bögar underhöll oss
med en läcker dans till Rihannas S&M. Skitbra verkligen, haha. Sen bar det av till en för
mig ny svartklubb. Alltid kul med nya ställen!!! Bra blandning av människor  =  me like.
Hade det skittrevligt, och jag drack inte för mycket. Ändå hade jag jävligaste bakfyllan
på länge igår... Fy faan alltså!!!! Låg i min säng heeela dagen och missade en fest som jag
verkligen hade sett fram emot. Urk. Lördagen den 21 juli  -  dagen som gick upp i rök....

Kommentarer

  • Sandra SG säger:

    hej fin blogg! :D

    Svar: Tack så mycket! :)
    Charlotte / hellbird.se

    2012-07-22 | 16:54:13
    Bloggadress: http://saaandis.blogg.se
  • Sandra SG säger:

    sv: tusen tack! jupp det är min egna polle i headern på bloggen :) och på de flesta bilderna i bloggen, om där ej står ngt annat ;)

    Svar: Åhhh vad underbart! Jättefin häst verkligen! Är sååå avis! :)
    Charlotte / hellbird.se

    2012-07-24 | 10:18:55
    Bloggadress: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här: