Sportlifeinstruktör :D

// Träning //

Wohoo!!! Klarade det praktiska provet igår, så nu kan jag börja jobba som instruktör på
Sportlife. Kommer att ha tre danspass i veckan, till att börja med. Ska bli sååå kul!!! Blir
lite spännande också att se vilka elever jag får.... Finns ju chans att jag får några av mina
elever från förskolan, låg- och mellanstadiet. Hoppas lite på det faktiskt.

...har förövrigt gött med träningsvärk på flera olika ställen i kroppen  -  en del oväntade,
som nacken (?). Jag har verkligen inte haft riktig träningsvärk på flera år, så detta känns
riktigt gött, hahaha. Snart dags för en hel del koreografiplugg inför kursstart v. 4. Yäy!!!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    STORT GRATTIS! :) Måste passa perfekt efter all dans med!

    2012-01-10 | 06:21:22
    Bloggadress: http://canadamanda.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Amanda: Tack! :D

    Ja, det kommer bli så kul att få dansa loss ordentligt igen!

    2012-01-10 | 19:15:23
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: